واسه نی نی کوچولومون

بدون عنوان

1393/7/7 0:48
26 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامان ... ای جونم بغل بابا جون خوابت برده ؟

بیا بغل مامانی بذارمت رو تختت کنار تختتم اون ماشین خوشکله ک باباجون برات خریده رو میذارم چون میدونم خیلی دوسش داری ...

پسرم بابایی اسم قشنگی واست انتخاب کرده البته با هم تصمیم گرفتیم ... آرسین :-) 

مامانی پیشونیتو میبوسم ...

میدونی ؟ دلم گرفته مامانی ... دلم میخواد بازم غروب برگرده صدای باباتو بشنوم ...

دلم میخواد زیر بارون دستای من تو دستاش باشه و قدم بزنیم ...

دلم میخواد ...

مامانی همه چیز درست میشه . بابایی ب من قول داده منم ب تو قول میدم ...

خوشکلم با خیال راحت بخواب ...

منو بابایی روتخت خودمونیم ... 

دوست داریم عزیزم ...

من دگ برم مامانی باباجونت منتظرمه ک برم برم بغلش ...

ای جونم بوسای یاشارم منتظرمه ...

شب بخیر آرسین مامان و بابا. ممم بوس از دستای کوچولوت ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)