واسه نی نی کوچولومون

بدون عنوان

1393/7/10 9:36
81 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم ...

خوبی عزیزم ؟ مامانی صبح قشنگت بخیر ....

بیا بغل مامان تا بریم صبونه بخوریم .........

مامانی حالش خوب نیست کوچولو ...

دلتنگم .... 

هیچی واسم قابل تحمل نیست . 

آرسین میدونی ؟ دلم گرفته عزیزم...

فدات بشم ک اینجوری با چشمای نازت مامانیتو نگاه میکنی ...

بابایی ازم ناراحته ... ازم دوره ....تو مدرسه خیلی اذیت میشم ....داریم اسباب کشی میکنیم و نمیدونم توی اون خونه لاید چیکار کنم .... تنهام مامانی ...

ی عالمه چیزای دگ هم هست ک نمیشه بهت بگم آرسینم...

من باباتو خیلی دوست دارم ک زنش شدم 

بیشتر از هرکس میخوام کنار اون باشم ... من عاشقشم ...

دنیامه . زندگیمه ...

چطوری بابایی فک کرد ک دوست ندارم بیاد اینجا ,؟؟؟؟

آخ کوچولوی من ....

خیلی کم طاقت شدیم منو تو ....

عزیزم قول میدم عصر ک با هم میریم بیرون ی اسباب بازی خوشکل واست بخرم ...

ولی پسر خوبم خودت باید انتخاب کنی ....

از اسباب بازی گرفته تا مسیر زندگیتو هدفاتو .... میخوام یادبگیری انتخاب کردنو ...

دوست دارم کوچولوی ناز ما...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)