واسه نی نی کوچولومون

نظرات (1)

بابایاشار
24 مرداد 93 18:01
سلام بابایی بابایی دیدی مامانت چجوری اذیت میکنه؟؟؟ توبهش یه چیزی بگودگ آخه بابا من نمیخوام غصه بخوره مگه زوره از اون جایی که من نمیتونم به مامان جونت نه بگم دیگه ناچارقبول کردم بابایی نبینم اون چند ماه مامانتو اذیت کنیاااااا اون وقت اگه مامانت درد بکشه بابایتم میمیره شیطون با یه تیر چند نشون میزنی توقراره با ما زندگی کنی یه خونواده خیلی ساده.مامانیت که دکتره.منم که یه کارمند ساده.مث مامانت نیستم ولی بگم ها میدونم لیاقت مامانت خیلی بهتر از این چیزاس ولی میتونم با تموم جراتم بگم اندازه همه دنیا دوسش دارم کوچولوی من توزندگیمون اول مامانت بعدش تو.آخه مامانت یه چیز دیگس اگه نباشه نه من هستم نه تو من تورودوست دارم واسه رشد و موفقیتت هر کاری میکنم بابایی.
مامان الناز و بابا یاشارت
پاسخ
شلام بابایی دوشت دالم خعلی بابا جونم ، من هنوز کوچولوام ب مامانی گفتم واشت بنویشه .. بابایی چگدر اتاقم خوجله ، میسی کلی من بغل مامانی لالا موکنم ... تا مامان باهات حرف بزنه بابای . --------------------------------------------------------------------- سلام عشقم . بله عزیزمــــــــــــــ زورهــــــــــــــــ یاشارم فقط میخوام بگم خیلی دوست دارم ...